decembrie 03, 2010

Memorialul Durerii - Studenţii


Memorialul Durerii - Episodul 5 - Studenţii de MicaelNicolas

Un comentariu:

Jeunaa spunea...

Vreau să împărtășesc experiența mea uimitoare cu Dr. Gideon. Soțul meu m-a înșelat și când am aflat asta a provocat o ceartă care l-a făcut să solicite divorțul. Am plâns și m-am îmbolnăvit instantaneu când căutam povești aleatorii online, am văzut o mărturie a cuiva care a avut un caz similar cu al meu și cum dr Gideon a făcut pace între cupluri. L-am contactat si mi-a explicat cum este posibil sa ma impac cu sotul meu si in cateva zile va anula divortul care era ceea ce imi doream. Am făcut tot ce mi-a cerut să fac și exact la trei nopți după munca lui, soțul meu a sunat să-și ceară scuze că am înșelat și m-a rugat să vin acasă cu atâtea promisiuni. Apreciez ajutorul tău, Dr Gideon, ești cu adevărat o binecuvântare. Contactați Dr. Gideon. Dacă sunteți acolo, contactați-l pe WhatsApp: +2347042191323
E-mail: drgideon611@gmail.com